Webinar – Grip op al je informatie met centraal documentbeheer!

Kom alles te weten over centraal documentbeheer

Het snel en eenvoudig maken, opslaan, vinden en delen van documenten en e-mails

Documenten die moeilijk te vinden of zelfs zoek zijn. Onbedoeld werken in een verkeerde versie van een document. Verouderde gegevens van relaties en contactpersonen gebruiken. Ongewenste lange doorlooptijden van processen. Het komt vaak doordat documenten en informatie in allerlei systemen, netwerkmappen en e-mailboxen van verschillende mensen staan opgeslagen. Herkenbaar en wil je dit anders organiseren? Het simpele antwoord op die vraag: centraal documentbeheer. Daarmee is informatie altijd en overal beschikbaar, actueel en uniek vastgelegd. Zo heb je meer tijd voor je kerntaken en kun je veel prettiger samenwerken. Maar hoe en wat is centraal documentbeheer dan precies?

Centraal documentbeheer

Het webinar ‘Grip op al je informatie met centraal documentbeheer!’ neemt je mee in het dagelijks gemak van centraal documentbeheer. Zo kom je alles te weten over het snel en eenvoudig maken, opslaan, vinden en delen van documenten en e-mails. Ervaar je hoe prettig het centraal beheer van gegevens van relaties en contactpersonen is. En ontdek je de voordelen van documentcreatie in huisstijl. Ook zie je hoe handig versiebeheer werkt voor je klant én je eigen organisatie. Tot slot krijg je inzicht in wat een document management systeem (DMS) daarnaast betekent op het vlak van beveiliging, rechten en archivering van informatie en documenten.

Donderdag 19 augustus 2021 – van 10:00 tot 10:45 uur.

Schrijf je nu in!

Deel dit event

Schrijf je nu in!

Deel dit event