Digitaal documentbeheer voor accountantskantoor Baker Tilly

Document management belangrijk voor accountancy

Het automatiseren van (repetitieve) werkzaamheden, efficiënter (samen)werken met collega’s en minimaliseren van compliance en auditrisico’s vormen vaak de aanleiding voor verdere digitalisering van accountancy organisaties. De hoeveelheid informatie die vandaag de dag in en uit deze organisaties stroomt, is enorm. Digitaal documentbeheer is dan ook belangrijk voor de accountancy, vertelt Matthijs de Zoeten, manager ICT bij Baker Tilly.

“Baker Tilly werkt met de document management oplossing DigiOffice, voor het verwerken, creëren en archiveren van documenten en dossiers. Goed digitaal documentbeheer draagt binnen de accountancy bij aan de samenwerking tussen vestigingen en disciplines. Het borgt daarnaast de kwaliteit van ons werk.

We werken nu 3 jaar met DigiOffice en als we de balans opmaken, dan zijn we efficiënter gaan werken. Zowel bij de opslag als bij de creatie van nieuwe documenten. We zijn minder tijd kwijt aan het proces en hebben meer aandacht voor datgene wat écht belangrijk is: onze klanten.” Matthijs de Zoeten, manager ICT bij Baker Tilly over DigiOffice.

Meer over document management bij accountantskantoor Baker Tilly

Wil je meer weten over

  • de document management uitdagingen van Baker Tilly?
  • De belangrijkste redenen om voor documentbeheer van DigiOffice te kiezen?
  • De resultaten na 3 jaar werken met DigiOffice?

Download dan de klantcase Baker Tilly onderaan de pagina.

Over Baker Tilly

Baker Tilly behoort al jaren tot de top 10 accountantskantoren in Nederland. Met 13 vestigingen en ca. 900 professionals levert Baker Tilly accountancy en fiscale dienstverlening. Daarnaast adviseert het kantoor ondernemers over een breed scala aan bedrijfsvraagstukken, bijvoorbeeld op het gebied van HR en IT. Baker Tilly beschikt over een krachtig internationaal netwerk en kenmerkt zich tegelijkertijd door sterke lokale betrokkenheid. Al ruim 100 jaar, sinds 1914.  https://www.bakertilly.nl/nl/

Deel dit bericht

Recente berichten

Coronabeleid bij DigiOffice

Wij staan voor je klaar! Sinds de uitbraak van het coronavirus in Nederland hebben we als bedrijf diverse maatregelen genomen om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken. De mededelingen, maatregelen en adviezen van overheid en RIVM hebben ertoe...

Digitaal relatiebeheer voor Nederlandse Verkeersvliegers

De Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers (VNV) uit Badhoevedorp werkt voor digitaal relatiebeheer van haar 5.500 leden met DigiOffice als nieuwe CRM en DMS applicatie. Dit om alle bedrijfsprocessen voor ledenbehartiging digitaal te kunnen doen. Daan Zwart, algemeen...

De Vries en Verburg ziet meerwaarde in DMS naast ERP

Wat is de toegevoegde waarde van een apart DMS naast ERP? De hoeveelheid informatie die binnen bouwbedrijven in omloop is, is op zijn zachts gezegd indrukwekkend te noemen. In elke fase van een bouwproject ontstaan nieuwe documenten. Het beheer daarvan vindt vaak...

Digitaal projectbeheer in DMS voor Burgland Bouw

Digitaal projectbeheer: informatie op één centrale plek en altijd actueel Een bestek, bouwtekeningen, werkplanningen, facturen en contracten. Als bouwbedrijf zie je soms door de informatiebomen het bos niet meer. DigiOffice hielp Burgland Bouw om deze informatie te...

Bedrijfsprocessen optimaliseren drijfveer digitalisering

ADS Groep verbetert bedrijfsprocessen met DigiOffice Bedrijfsprocessen optimaliseren was de drijfveer voor digitalisering van ADS Groep. Het bedrijf zocht een oplossing voor de toekomst. Om efficiënter en digitaler te gaan werken en een nieuwe marktbenadering te...

Deel dit bericht

Download case study Baker Tilly

Wil je meer weten over

  • de document management uitdagingen van Baker Tilly?
  • De belangrijkste redenen om voor documentbeheer van DigiOffice te kiezen?
  • De resultaten na 3 jaar werken met DigiOffice?

Of te wel, ben je benieuwd naar hoe je efficiënter werkt met een document management systeem? Je leest er meer over in de case study over Baker Tilly.

Gerelateerde berichten

Wet kwaliteitsborging uitgesteld

Wet kwaliteitsborging uitgesteld

De Wet Kwaliteitsborging voor het Bouwen (WKB) is uitgesteld. Dit geeft bouwbedrijven extra tijd om de vastlegging van informatie goed te organiseren. De nieuwe inwerkingtredingsdatum wordt vóór de zomer van 2020 bekend gemaakt.

Lees meer

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00