
Document management belangrijk voor accountancy
Het automatiseren van (repetitieve) werkzaamheden, efficiënter (samen)werken met collega’s en minimaliseren van compliance en auditrisico’s vormen vaak de aanleiding voor verdere digitalisering van accountancy organisaties. De hoeveelheid informatie die vandaag de dag in en uit deze organisaties stroomt, is enorm. Digitaal documentbeheer is dan ook belangrijk voor de accountancy, vertelt Matthijs de Zoeten, manager ICT bij Baker Tilly.
“Baker Tilly werkt met de document management systeem DigiOffice, voor het verwerken, creëren en archiveren van documenten en dossiers. Goed digitaal documentbeheer draagt binnen de accountancy bij aan de samenwerking tussen vestigingen en disciplines. Het borgt daarnaast de kwaliteit van ons werk.
We werken nu 3 jaar met DigiOffice en als we de balans opmaken, dan zijn we efficiënter gaan werken. Zowel bij de opslag als bij de creatie van nieuwe documenten. We zijn minder tijd kwijt aan het proces en hebben meer aandacht voor datgene wat écht belangrijk is: onze klanten.” Matthijs de Zoeten, manager ICT bij Baker Tilly over DigiOffice.
Meer over document management bij accountantskantoor Baker Tilly
Wil je meer weten over
- de document management uitdagingen van Baker Tilly?
- De belangrijkste redenen om voor het document management systeem DigiOffice te kiezen?
- De resultaten na 3 jaar werken met DigiOffice?
Download dan de klantcase Baker Tilly onderaan de pagina.
Over Baker Tilly
Baker Tilly behoort al jaren tot de top 10 accountantskantoren in Nederland. Met 13 vestigingen en ca. 900 professionals levert Baker Tilly accountancy en fiscale dienstverlening. Daarnaast adviseert het kantoor ondernemers over een breed scala aan bedrijfsvraagstukken, bijvoorbeeld op het gebied van HR en IT. Baker Tilly beschikt over een krachtig internationaal netwerk en kenmerkt zich tegelijkertijd door sterke lokale betrokkenheid. Al ruim 100 jaar, sinds 1914. https://www.bakertilly.nl/nl/