Eenvoudig en veilig samenwerken
aan uiteenlopende projecten,
binnen en buiten de organisatie.
Verspil geen uren meer aan zoeken en vinden.
Snelle toegang tot projectinformatie en
-documenten levert u dagelijks veel tijdwinst op.
Via het projectportaal overal en altijd
uw projectdocumenten en –informatie
up-to-date beschikbaar.
Met ProjectPortaal stelt u documenten en informatie gecontroleerd beschikbaar. Projectteamleden ontvangen meldingen van wijzigingen in het projectportaal die voor hen belangrijk zijn. Ieder teamlid kan overal en altijd stukken indienen, opmerkingen plaatsen, ondersteunende documentatie up- en downloaden en informatie delen.
Jan Beukers
Informatieanalist
Bij projecten is samenwerken met collega’s en mensen van buiten de eigen organisatie steeds belangrijker. Hoge tijdsdruk is vaak een bepalende factor. Oplossingen en antwoorden moet u snel beschikbaar hebben. Projectportalen zijn daarom onmisbaar geworden. De vraag is welke functionaliteiten u in een projectportaal nodig hebt. Wilt u alleen documenten delen of wilt u ook andere informatie uitwisselen?
U hebt met DigiOffice de keuze uit drie verschillende vormen van ProjectPortaal: DigiOffice Extranet, SharePoint of een combinatie van DigiOffice Extranet & SharePoint. Welk soort portaal het beste bij uw situatie en specifieke project past, is in overleg met onze SharePointspecialisten goed te bepalen.
DigiOffice Extranet geeft u en uw projectteamleden toegang tot documenten en informatie. De beveiliging ervan is op basis van functies en rollen door DigiOffice vastgelegd. In het projectportaal up- en downloadt u documenten en handelt u werkstroomtaken af zoals het goedkeuren, kennis nemen en bewerken van documenten. Ook bestaat de optie om relaties zelf hun CRM-gegevens (NAW, certificaten en contactpersonen) te laten beheren.
Met een projectportaal op SharePoint beschikt u over SharePoint-opties als teamsites, vergaderruimtes, planning, het up- en downloaden van documenten, discussiegroepen, actielijsten, projectissues, projectplanning, projectformulieren, hyperlinks naar extra informatie, FAQ’s et cetera. Deze opties zijn per portaal in te stellen. Ook heeft u diverse mogelijkheden om externen toegang te geven tot het portaal. Verdere aanpassingen en het beheer van de SharePoint projectportaalsites doet u zelf, maar u kunt hiervoor ook een beroep doen op een van onze SharePointspecialisten.
DigiOffice kan de SharePoint projectportaalsites automatisch voor u creëren op basis van vastgestelde templates. DigiOffice slaat documenten op deze portalen automatisch voor u op. Vanuit SharePoint kunt u documenten ook direct in DigiOffice registreren.
De combinatie van DigiOffice Extranet & SharePoint in een projectportaal betekent voor u toegang tot alle gewenste mogelijkheden van beide applicaties. Uiteraard kunt u eerst besluiten om met DigiOffice Extranet te beginnen en deze in een later stadium in SharePoint te integreren.
• Overal toegang tot actuele projectgegevens.
• Op ieder gewenst moment mutaties doen.
• Gecontroleerde toegang tot documenten en informatie.
• Automatische melding bij wijzigingen.
• Logging (vastlegging) van downloads.
Hoe helpt DigiOffice Mobilis?
Daniëlle van Schaik vertelt erover
Daniëlle van Schaik van Mobilis vertelt in deze video hoe documentverzoeken en documentplanning in DigiOffice het infrabedrijf helpen te voldoen aan de eisen van opdrachtgevers.
Zodat ook over 30 jaar uit documentatie nog is te achterhalen wat er in een project is gebeurd.
Archief
digitaliseren
Lees meer
Post
registratie
Lees meer
Factuur
verwerking
Lees meer
archivering
Lees meer
Projecten
beheren
Lees meer
Digitale
dossiers
Lees meer
Personeels
dossiers
Lees meer
Contract
beheer
Lees meer
Relatie
beheer CRM
Lees meer
Document
beheer DMS
Lees meer
Home
Producten
Branches
Bedrijfsprocessen
Support
Academy
Software
Diensten
Support en Academy
IDB Groep
Extranet
Informatie
Blog