Documenten maken, altijd in de juiste huisstijl

Je stelt met DigiOffice huisstijl snel en eenvoudig presentaties, e-mails en foutloze documenten samen. Je bespaart veel tijd met o.a. intelligente tekstblokken, centraal huisstijlbeheer en digitale ondertekening.

Communiceren vanuit diverse bedrijfsonderdelen met eigen logo’s, certificaten en adresgegevens

 DigiOffice
voor Word

DigiOffice
voor Outlook

DigiOffice
voor PowerPoint

DigiOffice
voor Excel

Document
Generator

Je wilt van jouw organisatie een sterk merk bouwen. En daarom vind je een goede presentatie naar buiten belangrijk. Je helpt met centraal huisstijlbeheer je collega’s automatisch documenten, presentaties en e-mails in de juiste huisstijl te maken. Je kunt documenten ook automatisch verrijken met de juiste gegevens (bijvoorbeeld adresgegevens). Intelligente tekstblokken zorgen ervoor dat de basis in no-time staat.

Corporate identity

Dynamisch je huisstijl standaard beschikbaar in Outlook, Word, PowerPoint en Excel vanuit één centrale database voor de hele organisatie.

Intelligente tekstblokken

Bouw offertes, contracten, rapporten, algemene voorwaarden of brieven op aan de hand van goedgekeurde teksten.

Meertalige ondersteuning

Per taal – Nederlands, Engels, Frans, Duits – hanteer je automatisch de juiste opbouw, aanhef en ondertekening.

Versiebeheer

24/7 beschikbaarheid van de juiste versie. Werk op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.

Digitale ondertekening

Bespaar jezelf en je klant veel tijd door het plaatsen van een rechtsgeldige digitale ondertekening.

 Deze organisaties vertrouwen op DigiOffice Enterprise:

Samenwerken aan succes

Persoonlijk en dichtbij
Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen sterker
Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem
In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

DigiOffice voor Word

Of het nu gaat om eenvoudige brieven of complexe rapporten, met DigiOffice voor Word zet je alle documenten automatisch in de juiste huisstijl. Heb je te maken met meerdere bedrijven, vestigingen of huisstijlen? Dan neemt het aantal sjablonen in de regel enorm toe. Tenzij… je gebruik maakt van de DigiOffice database. Alle bedrijven, adressen, telefoonnummers, KvK, logo’s en alle andere gegevens (bijv. keurmerken) leg je hierin centraal vast. Wijzigt er iets, dan past DigiOffice dat automatisch in nieuwe documenten aan, én in oude documenten in geval van een update. Combineer je dit met DigiOffice DMS, dan worden alle documenten ook automatisch geregistreerd in de centrale DigiOffice database.

DigiOffice voor Outlook

Zo’n 90% van de communicatie bestaat tegenwoordig uit e-mail. Je legt hierin belangrijke informatie vast, bijvoorbeeld besluitvorming of opdrachtbevestigingen. Reden te meer om ook in e-mails een herkenbare bedrijfsidentiteit te hanteren, onder meer met het bedrijfslogo, de huisstijl en contactgegevens. Is er sprake van meerdere bedrijven of merken? Met DigiOffice voor Outlook hanteer je automatisch de juiste huisstijl.

DigiOffice voor PowerPoint

PowerPoint is een programma waarbij je je kunt verliezen in de creatieve mogelijkheden. De uitdaging hierbij is om enige eenheid te behouden, zodat de bedrijfsidentiteit niet aan kracht afneemt. DigiOffice voor PowerPoint helpt je op weg met presentatiesjablonen. Met behulp van op maat gemaakte diamodellen combineer je het beste van beide werelden in tekstdia’s en grafieken. En door het kleurenpalet goed in te stellen, zien alle grafieken er professioneel uit. Natuurlijk altijd in lijn met de juiste huisstijl en bedrijfslogo(‘s).

DigiOffice voor Excel

In Excel wil je vrijheid, zodat je precies de berekeningen kunt maken die je nodig hebt. Ook hier zijn stijlen, bijvoorbeeld de lettertypes en kleurpaletten vooraf in te stellen, net als standaard notaties voor valuta of datumvelden. De kop- en de voetteksten bieden ruimte voor het bedrijfslogo en gegevens zoals referentienummer, versienummer en onderwerp.

DigiOffice DocumentGenerator

De DocumentGenerator maakt eenvoudig documenten vanuit je ERP-, HRM- of financiële pakket aan, direct in de juiste huisstijl. Je kunt hierbij een standaard indeling aan documenten meegeven (bijvoorbeeld een Word sjabloon), die je vervolgens automatisch kunt verrijken met gegevens (bijvoorbeeld klant- of adresgegevens). Als je een nieuw document opent, dan zie je automatisch het adres, de datum, het referentienummer, onderwerp en de aanhef op de juiste plek staan.

Corporate identiteit versterken met DigiOffice Enterprise

DigiOffice Enterprise is één systeem voor het efficiënt digitaliseren en optimaliseren van alle werk-, bedrijfs-, document- en informatieprocessen van jouw organisatie. Huisstijlbeheer is hierin een belangrijk onderdeel waarmee je documenten, presentaties en e-mails altijd standaard voorziet van de juiste logo’s, indeling, adressen etc. Professioneel én efficiënt!

Communiceer vanuit diverse bedrijfsonderdelen
automatisch in de juiste huisstijl

Dit zeggen onze klanten:

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00