Grip op alle informatie met documentbeheer

Met DigiOffice DMS beschik je over één centraal systeem voor documentbeheer. Je hebt tevreden klanten en medewerkers dankzij efficiënte digitale processen van alle document- en informatiestromen.

Efficiënt documentbeheer met DigiOffice DMS

Alle documenten in één overzichtelijk systeem

Documenten eenvoudig zoeken, snel vinden. Altijd en overal. Of je nu op kantoor werkt of thuis, je wilt je documenten beheren, delen, beveiligen en archiveren vanuit één centraal systeem. Zo behoud je inzicht en overzicht.

Snel zoeken en vinden

Vind dankzij metadata snel en eenvoudig al je documenten, e-mails en informatie terug.

Slimme beveiliging

Je informatie altijd en overal automatisch beveiligd op basis van rol, functie en/of groep.

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste versie en werk op elk moment efficiënt samen.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door werk- en bedrijfsprocessen te automatise- ren en notificaties in te stellen.

Projectbeheer

Bewaak de kwaliteit van je pro- jecten en behoud het overzicht van opstart tot afronding.

Dossierbeheer

Volledige controle over je dos- siers, automatiseer het beheer met acties en werkstromen.

Digitale ondertekening

Rechtsgeldig digitaal onderte- kenen door interne of externe personen via elk (mobiel) device.

Retentiebeheer

Regel automatisch de minimale of maximale bewaartermijn van je documenten en contracten.

Optimaal samenwerken

Maak informatie veilig toeganke- lijk voor optimale samenwerking met externe relaties.

 Deze organisaties vertrouwen op DigiOffice Enterprise:

Samenwerken aan succes

Persoonlijk en dichtbij
Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen sterker
Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem
In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Integraties, delen en samenwerken

DigiOffice digitaliseert, automatiseert én optimaliseert document- en informatiestromen. Rechtstreeks vanuit Microsoft 365, Microsoft Teams, SharePoint én al je andere favoriete platforms.

Microsoft 365

Werk via de browser altijd met actuele informatie en documenten via de DigiOffice voor Office add ins in je Microsoft 365-omgeving.

Microsoft Teams

Vanuit elk team informatie in Teams beter zoeken, sneller vinden en makkelijker delen door het centrale document- en informatiebeheer in DigiOffice.

SharePoint (online)

Sla je documenten en informatie met metadata vanuit DigiOffice veilig en automatisch op in het juiste projectportaal, site of bibliotheek in SharePoint (online).

Integreer DigiOffice met al je favoriete platforms:

Document- en informatieprocessen optimaliseren met DigiOffice Enterprise

DigiOffice Enterprise is één systeem voor het efficiënt digitaliseren en optimaliseren van alle werk-, bedrijfs-, document- en informatieprocessen van jouw organisatie. De grootste uitdaging voor organisaties is niet de beschikbaarheid, maar de toegankelijkheid van informatie. Het DMS biedt je precies wat je nodig hebt: inzicht en overzicht. Zodat je voor je klanten van nog meer waarde bent. Nu en in de toekomst!

Start vandaag met grip op al je documentenstromen en documentbeheer!

Waarom kiezen voor DigiOffice?

35 jaar ervaring
35 jaar van groei, ontwikkeling en ervaring. Jaren waarin we de ontwikkelingen in het informatielandschap op de voet volgden en blijven volgen om het verschil te maken voor onze klanten.

Development
DigiOffice is een 100% Nederlands product. Alles bedenken, ontwerpen, coderen en testen we op het kantoor in Woerden. Nieuwe ontwikkelingen maken we op basis van visie én vragen van klanten.

Consultancy
Efficiënt en effectief software implementeren op basis van onze bewezen best practices: onze projectleiders en consultants staan voor je klaar!

Training
Ervaar de gebruiksvriendelijkheid van DigiOffice in de praktijk: leer samen met je collega’s de mogelijkheden van DigiOffice kennen in een praktijkgerichte training.

ServiceCenter
Binnen kantooruren krijg je ondersteuning en support door specialisten. Eén aanspreekpunt voor al je helpdeskvragen over DigiOffice.

Ralf Benschop
Trainer DigiOffice

Tilly Koot
Progammeur DigiOffice

Erwin Claessens
Projectleider

Klantverhalen

Nog betere resultaten realiseren voor je bedrijf én je klant? Ontdek de ervaringen van bedrijven en organisaties die DigiOffice daarbij inzetten.

Wat_is_een_iso_certificering

DC Vastgoed

Bij een bouwproject komt veel (digitaal) papierwerk kijken. Alleen al het archiveren van e-mail kostte het secretariaat zo’n 40% van de werkweek. Met DigiOffice DMS werkt DC Vastgoed makkelijker, overzichtelijker en efficiënter digitaal samen.

Wat_is_een_iso_certificering

Burgland Bouw

De enorme informatiestromen voor Burgland Bouw – waarvan grofweg zo’n 70% fysieke informatie betreft – vroeg om een efficiëntieslag. Met DigiOffice DMS slaagt de organisatie er nu in om deze informatie te digitaliseren en structureren.

Waarom bedrijven nu investeren in efficiënt documentbeheer?

Een DMS is geen luxe, maar noodzaak!

Het beschikbaar maken van informatie, dat is waar documentbeheer om draait. Documenten eenvoudig zoeken, snel vinden. Altijd en overal. Of je nu op kantoor werkt of thuis, je wilt je documenten beheren, delen, beveiligen en archiveren vanuit één centrale bron van informatie, oftewel één waarheid. Zo behoud je inzicht en overzicht.

Met DigiOffice beschik je snel over de juiste informatie dankzij krachtige zoekfuncties.
De metadata bepaalt de juiste opslaglocatie en beveiliging en de workflows optimaliseren je bedrijfsprocessen: beide een voorwaarde voor efficiënt documentbeheer.

In een tijd waarin informatie explosief groeit, is slim, snel en veilig digitaal werken al lang geen luxe meer, maar noodzaak. En dat is precies waarom bedrijven kiezen voor DigiOffice.

Dit zeggen onze klanten:

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00