Professionaliseer je uitstraling met DigiOffice Huisstijlbeheer

De huisstijl van je organisatie staat symbool voor de identiteit van de onderneming. Hoe zorgt DigiOffice huisstijlbeheer ervoor dat relaties altijd de juiste professionele uitstraling ervaren in je correspondentie met hen?

Je bedrijfsidentiteit altijd goed en automatisch herkenbaar in alle communicatie met DigiOffice huisstijlbeheer

Automatisch huisstijlbeheer door documenten, presentaties en e-mails standaard te voorzien van de juiste logo’s, indeling, adressen en tekstblokken, inclusief eventuele slogans. Professioneel én efficient.

Bespaar tijd

In huisstijl werken en gebruik van intelligente tekstblokken levert je dagelijks veel tijdswinst op.

Versterk relaties

Versterk het imago van je organisatie naar huidige en toekomstige klanten en medewerkers.

Grip op professionaliteit

Dynamisch je huisstijl, standaard documenten en tekstblokken vanuit één centrale database beschikbaar voor de hele organisatie.

Meer info over DigiOffice?

Ontdek de toegevoegde waarde van een document management systeem voor jouw organisatie.

Moeiteloos communiceren vanuit diverse bedrijfsonderdelen met eigen logo’s, certificaten en adresgegevens

DigiOffice Huisstijlbeheer biedt je alles om overal en altijd bezig te zijn met de inhoud van je brief, offerte, verslag, rapport, e-mailbericht of presentatie.

Microsoft / Office365

Dynamisch je huisstijl standaard beschikbaar in Outlook, Word, PowerPoint en Excel vanuit één centrale database voor de hele organisatie.

Intelligente tekstblokken

Bouw offertes, contracten, rapporten, algemene voorwaarden of brieven op aan de hand van veelgebruikte, goedgekeurde teksten.

Meertalige ondersteuning

Per taal (Nederlands, Engels, Frans, Duits) hanteer je automatisch de juiste opbouw, aanhef en ondertekening.

Rebranding

Werk na een wijziging van logo,
naam of adres snel en automatisch in de nieuwe huisstijl.

Document Generator

Maak eenvoudig vanuit je
ERP-, HRM- of financiële pakket een document in huisstijl aan.

Standaard documenten

Zorg met een professionele
set documenten voor eenduidige communicatie.

Versiebeheer

24/7 beschikbaarheid van de juiste versie.
Werk op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.

Digitale ondertekening

Bespaar jezelf en je klant veel tijd door het plaatsen van een rechtsgeldige digitale ondertekening.

Workflows & notificaties

Start automatisch werkstromen en taken voor je collega’s of externen voor bijdragen of publicatie.

Dit zeggen klanten over DigiOffice

Joh. Mourik

“Voor ons is DigiOffice Huisstijlbeheer uniek: al onze medewerkers dragen ongeacht bedrijfsonderdeel of locatie altijd de juiste bedrijfsidentiteit uit.”

NOA

“We kunnen leden nu per onderwerp adresseren in de juiste huisstijl die we voor de diverse sectorverenigingen hanteren.”

ROC NOVA College

“Elke medewerker heeft voor een presentatie diverse keuze-mogelijkheden qua opmaakprofiel, afbeeldingen en kleurstelling.”

Flexibiliteit belangrijkste eigenschap van DigiOffice Huisstijlbeheer

De medewerkers van de afdeling Planadvies & Vergunningen bij Waternet verwerken dagelijks aanvragen die van invloed kunnen zijn op drinkwater, afvalwater en veilige dijken. Al jaren zetten zij DigiOffice in voor een professionele uitstraling.

Samen slimmer digitaal werken

Met DigiOffice huisstijlbeheer, documentbeheer en relatiebeheer maak je je bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en toekomstgericht. Samen halen we meer rendement uit je digitale werkomgeving, iedere dag opnieuw.

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00