Grip op je digitale bedrijfsprocessen met DigiOffice DMS
Werk efficiënter met document management systeem DigiOffice
Bespaar tijd
Grip op informatie
Tevreden klanten
Meer tijd beschikbaar voor kerntaken
Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem
Workflows & notificaties
Bespaar tijd door het automatisch
starten van werkstromen en taken
aan je collega’s of externen.
Beveiliging & privacy
Je informatie altijd automatisch
toegankelijk en beveiligd op basis
van rol/functie/groep.
Versiebeheer
Beschik 24/7 over de juiste versie. Werk op elk moment, vanaf elke device en elke locatie efficiënt samen.
Zoeken en vinden
Vind snel en eenvoudig al je
documenten, e-mails en
informatie terug.
Projectbeheer
Voorzie iedereen in elke projectfase veilig en volledig van actuele informatie en de juiste projectdocuenten. Borg zo de kwaliteit van je project.
Huisstijlbeheer
Zorg voor een professionele uitstraling
dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en standaard tekstblokken.
Dit zeggen klanten over DigiOffice
“DigiOffice is een systeem dat zeer herkenbaar is voor de medewerker en kent weinig drempels om er gebruik van te kunnen maken.”
“DigiOffice is breed inzetbaar. Op één centrale plek verwerken we documenten zoals facturen, klachten, ISO-documenten enzovoort.”
“DigiOffice is goed aan te sluiten op ons ERP en andere nieuwe applicaties, zoals bijvoorbeeld Pinkweb voor ons klantportaal.”
Samen slimmer digitaal werken
Persoonlijk en dichtbij
Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.
Samen Sterker
Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.
Software van eigen bodem
In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00