Grip op je digitale bedrijfsprocessen met DigiOffice documentbeheer

Als organisatie krijg je te maken met steeds meer informatie, een groeiend aantal kanalen en hogere klantverwachtingen. Hoe geeft het document management systeem DigiOffice je grip op je digitale processen, de grootste uitdaging van de digitale transformatie?

Werk efficiënter met DigiOffice documentbeheer

Dankzij DigiOffice DMS beschik je over één centraal en veilig informatiesysteem en baseer je altijd en overal je beslissingen als organisatie op één waarheid waardoor je klanten beter bedient én kosten bespaart.
Bespaar tijd met een DMS

Bespaar tijd

Slimmer digitaal werken en sneller de juiste informatie beschikbaar hebben levert je dagelijks veel tijdswinst op.
Huisstijlbeheer DMS

Grip op informatie

Maak je bedrijf efficiënter door je bedrijfsprocessen te optimaliseren én te automatiseren.
Tevreden klanten dankzij document management

Tevreden klanten

Maak optimaal gebruik van informatie in het voordeel van de klant en verminder je kosten.
Whitepapr Samen slimmer digitaal werken

Samen slimmer digitaal werken met DigiOffice documentbeheer

DigiOffice software met documentbeheer, relatiebeheer en huisstijlbeheer zorgen voor efficiënte digitale processen van alle document- en informatiestromen van een organisatie

Meer tijd beschikbaar voor kerntaken

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Document management biedt je overzicht en inzicht in de verschillende informatiestromen. Het digitaliseert structuur en brengt je administratieve werklast terug. Zo heb je meer tijd voor de kerntaken en ben je als organisatie van nog meer waarde voor je klant, nu én in de toekomst.

Workflow management met DigiOffice

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door bedrijfsprocessen te automatiseren met workflows en kies voor een uniforme werkwijze, korte doorlooptijd en goede voortgang.

Beveiliging

Beveiliging & privacy

Je informatie altijd en overal
toegankelijk en automatisch beveiligd op basis van rol/functie/groep dankzij slim ingericht documentbeheer.

Versiebeheer

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste versie. Met een document management systeem werk je op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.

Informatie zoeken en vinden

Zoeken en vinden

Vind dankzij metadata snel en eenvoudig al je documenten, e-mails en
informatie terug. Zoeken was nog nooit zo efficiënt en gebruiksvriendelijk. 

Projectenbeheer

Projectbeheer

Voorzie iedereen in elke projectfase veilig en volledig van actuele informatie en de juiste projectdocumenten en borg de kwaliteit en voortgang van je project.

Huisstijlbeheer DMS

Huisstijlbeheer

Zorg voor een professionele uitstraling
dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en standaard tekstblokken.

shutterstock_489494245 (1)

Waarom bedrijven nu investeren in efficient documentbeheer

Een DMS is geen luxe, maar noodzaak

Het beschikbaar maken van informatie, dat is waar documentbeheer om draait. Documenten eenvoudig zoeken, snel vinden. Altijd en overal. Of je nu op kantoor werkt of thuis, je wilt je documenten beheren, delen, beveiligen en archiveren vanuit één centrale bron van informatie, oftewel één waarheid. Zo behoud je inzicht en overzicht.

Met DigiOffice beschik je snel over de juiste informatie dankzij een krachtige zoekfunctie. De metadata bepaalt de juiste opslaglocatie en beveiliging en de workflows optimaliseren je bedrijfsprocessen, een voorwaarde voor efficiënt documentbeheer.

In een tijd waarin informatie explosief groeit is slim, snel en veilig digitaal werken is al lang geen luxe meer, maar noodzaak. En dat is precies waarom bedrijven kiezen voor DigiOffice.

Dit zeggen klanten over DigiOffice

DMS documentbeheer bij NOGEPA
NOGEPA

“DigiOffice is een systeem dat zeer herkenbaar is voor de medewerker en kent weinig drempels om er gebruik van te kunnen maken.”

DMS documentbeheer voor Group-Van-Loon-
Group van Loon

“DigiOffice is breed inzetbaar. Op één centrale plek verwerken we documenten zoals facturen, klachten, ISO-documenten enzovoort.”

Documentbeheer voor accountancykantoor Baker Tilly
Baker Tilly

“DigiOffice is goed aan te sluiten op ons ERP en andere nieuwe applicaties, zoals bijvoorbeeld Pinkweb voor ons klantportaal.”

Informatiebox Documentbeheer

Het selecteren van een document management systeem kan overweldigend zijn…er zijn zoveel mogelijkheden. Nederland telt inmiddels meer dan 200 verschillende aanbieders, hoe weet je wat voor jouw organisatie de beste keuze is?

Met de documentbeheer informatiebox ontvang je verschillende instrumenten die je helpen de selectiefase goed te organiseren, zodat jouw organisatie voor een passende oplossing kiest. Eén die past bij de wensen van nu, en aansluit op de ambities van de toekomst.

informatiebox DigiOffice DMS

Samen slimmer digitaal werken

Met DigiOffice maak je je bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en toekomstgericht. Samen halen we meer rendement uit je digitale werkomgeving en digitaal samenwerken, iedere dag opnieuw.
Persoonlijk en dichtbij

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen sterker

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00