Grip op je digitale bedrijfsprocessen met DigiOffice DMS

Als organisatie krijg je te maken met steeds meer informatie, een groeiend aantal kanalen en hogere klantverwachtingen. Hoe geeft het document management systeem DigiOffice je grip op je digitale processen, de grootste uitdaging van de digitale transformatie?

Werk efficiënter met document management systeem DigiOffice

Dankzij DigiOffice DMS beschik je over één centraal en veilig informatiesysteem en baseer je altijd en overal je beslissingen als organisatie op één waarheid waardoor je klanten beter bedient én kosten bespaart.

Bespaar tijd

Slimmer digitaal werken en sneller de juiste informatie beschikbaar hebben levert je dagelijks veel tijdswinst op.

Grip op informatie

Maak je bedrijf efficiënter door je bedrijfsprocessen te optimaliseren én te automatiseren.

Tevreden klanten

Maak optimaal gebruik van informatie in het voordeel van de klant en verminder je kosten.

Meer info over DigiOffice DMS?

Ontdek de toegevoegde waarde van een document management systeem voor jouw organisatie.

Meer tijd beschikbaar voor kerntaken

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Document Management biedt je overzicht en inzicht in de verschillende informatiestromen. Het digitaliseert structuur en brengt je administratieve werklast terug. Zo heb je meer tijd voor de kerntaken en ben je als organisatie van nog meer waarde voor je klant, nu én in de toekomst.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door het automatisch
starten van werkstromen en taken
aan je collega’s of externen.

Security & privacy

Je informatie altijd automatisch
toegankelijk en beveiligd op basis
van rol/functie/groep.

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste versie. Werk op elk moment, vanaf elke device en elke locatie efficiënt samen.

Zoeken en vinden

Vind snel en eenvoudig al je
documenten, e-mails en
informatie terug.

Projectbeheer

Voorzie iedereen in elke projectfase veilig en volledig van actuele informatie en de juiste projectdocuenten. Borg zo de kwaliteit van je project.

Huisstijlbeheer

Zorg voor een professionele uitstraling
dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en standaard tekstblokken.

Dit zeggen klanten over DigiOffice

NOGEPA “DigiOffice is een systeem dat zeer herkenbaar is voor de medewerker en kent weinig drempels om er gebruik van te kunnen maken.”
Group van Loon “DigiOffice is breed inzetbaar. Op één centrale plek verwerken we documenten zoals facturen, klachten, ISO-documenten enzovoort.”
Baker Tilly “DigiOffice is goed aan te sluiten op ons ERP en andere nieuwe applicaties, zoals bijvoorbeeld Pinkweb voor ons klantportaal.”

Het juiste Document Management Systeem selecteren?

Breng eisen en wensen van jouw organisatie in kaart en werk een Programma van Eisen (PVE) uit in deze handige tool.

Samen slimmer digitaal werken

Met DigiOffice maak je je bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en toekomstgericht. Samen halen we meer rendement uit je digitale werkomgeving en digitaal samenwerken, iedere dag opnieuw.

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00