Voor de samenstelling van een offerte of rapport verzamelt u vaak van diverse collega’s of leveranciers informatie bij elkaar. Daarbij is het handig om in één document de vergaarde feiten en aanvullende opmerkingen direct te verwerken. Hiervoor is versiebeheer als functionaliteit beschikbaar in DigiOffice. Versiebeheer kan op alle documentsoorten toegepast worden, ú bepaalt welke dit bij uw bedrijf moeten zijn. Zo is het bijvoorbeeld raadzaam om dit voor offertes te gebruiken; dan kunt u met meerdere mensen tegelijk in concept aan dezelfde offerte werken. Hiermee komt de uiteindelijke definitieve versie sneller tot stand.
• Een primaire (definitieve) versie maken.
• Een secundaire (concept) versie maken.
• Een eerdere versie bekijken.
• Een versie verwijderen.
• De versiehistorie bekijken.
• Opmerkingen toevoegen aan versies.
• Een versie bevriezen.
• Documentgegevens afdrukken.
Workflow
management
Lees meer
Versiebeheer
documenten
Lees meer
Zoeken en vinden
Lees meer
Retentie
management
Lees meer
Beveiliging
informatie
Lees meer
Opslag
documenten
Lees meer
DigiOffice Extranet
Lees meer
Relatie
beheer CRM
Lees meer
Document
beheer DMS
Lees meer
Document creatie
Lees meer
Home
Producten
Branches
Bedrijfsprocessen
Support
Academy
Software
Diensten
Support en Academy
IDB Groep
Extranet
Informatie
Blog