De winst van digitaal samenwerken

Je wilt toegang tot jouw digitale werkomgeving, vanaf elke plaats en op elk tijdstip. Slimmer digitaal samenwerken, met zowel collega’s binnen de organisatie als met partners buiten de organisatie. Met welke oplossingen kun je digitaal samenwerken optimaal ondersteunen?

Betere resultaten door slimmer samen te werken

DigiOffice biedt altijd en overal de juiste informatie aan de juiste persoon

De document management oplossing van DigiOffice faciliteert in het delen en uitwisselen van informatie en kennis met een tijd- en plaatsonafhankelijk platform. Medewerkers beschikken snel en simpel over de laatste versie van hun document. Minder risico op fouten en meer tijd voor dat wat écht belangrijk is: tevreden klanten.

Wil je weten hoe DigiOffice helpt digitaal samen te werken?

Digitaal samenwerken

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Document Management biedt overzicht en inzicht in de verschillende informatiestromen. En dat is essentieel voor het transformeren van bedrijfsprocessen, zodat jouw organisatie naadloos aansluit op de behoeften van de klant. Nu én in de toekomst.

Extranet

Nodig externen uit documenten in te zien, te bewerken, goed te keuren of andere mutaties te verrichten.

Papierloos vergaderen

Raadpleeg altijd de meest actuele stukken en werk slim samen via virtuele vergaderruimtes.

Versiebeheer

24/7 beschikbaarheid van de juiste versie. Werk op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.

Retentiebeheer

Houd je archief up to date en regel automatisch de minimale of maximale bewaartermijn van je documenten.

Projecten

Bewaak de kwaliteit van je projecten en behoud het overzicht van opstart tot afronding.

Opslag

Sla je documenten veilig en automatisch op de goede locatie op, zonder er over na te denken dankzij metadata.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door het automatisch starten van werkstromen en taken aan je collega’s of externen.

Digitale ondertekening

Snel, simpel en rechtsgeldig digitaal ondertekenen door interne of externe personen via elk (mobiel) device.

Beveiliging & privacy

Je informatie altijd veilig in- en extern uitwisselen dankzij beveiliging op basis van rol/functie/groep.

Meer info over DigiOffice?

Ontdek de toegevoegde waarde van een documenten management systeem voor jouw organisatie.

Grip op je digitale bedrijfsprocessen

DigiOffice zorgt voor meer efficiëntie en structuur binnen je bedrijfsvoering.

DigiOffice is een complete suite van applicaties waarin DMS, CRM en huisstijlbeheer zorgen voor efficiënte digitale processen van alle document- en informatiestromen van een organisatie.

DMS

Grip op informatie
Maak optimaal gebruik van informatie in het voordeel van de klant dankzij één centraal informatiesysteem.

CRM

Beheer van relaties
Speel op het juiste moment in op de behoeften van de klant dankzij actueel en compleet relatiebeheer.

Huisstijlbeheer

Professionaliseer je uitstraling
Kies voor uniformiteit en voorzie al je documenten automatisch van de juiste huisstijl en/of tekstblokken.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00