DigiOffice functionaliteiten
In DigiOffice vind je alle tools die je nodig hebt om je informatie- en bedrijfsprocessen te optimaliseren. In één krachtig platform.
Alle belangrijke informatie in één overzichtelijk systeem
met het DMS van DigiOffice Enterprise
Zoeken en vinden
Vind dankzij metadata snel en eenvoudig al je documenten, e-mails en
informatie terug. Zoeken was nog nooit zo efficiënt en gebruiksvriendelijk.
Versiebeheer
Beschik 24/7 over de juiste versie. Met een document management systeem werk je op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.
Workflows & notificaties
Bespaar tijd door bedrijfsprocessen te automatiseren met workflows en kies voor een uniforme werkwijze, korte doorlooptijd en goede voortgang.
Projectbeheer
Voorzie iedereen in elke projectfase veilig en volledig van actuele informatie en de juiste projectdocumenten en borg de kwaliteit en voortgang van je project.
Contractbeheer
Controle over offertes,
contracten, afspraken
en opzegtermijnen.
Kwaliteitsmanagement
Borg, publiceer en beheer kwaliteitsdocumenten centraal en beschik altijd over up-to-date publicaties en informatie.
Beveiliging & privacy
Je informatie altijd en overal
toegankelijk en automatisch beveiligd op basis van rol/functie/groep dankzij slim ingericht documentbeheer.
Digitale ondertekening
Bespaar jezelf en je klant veel tijd door het plaatsen van een rechtsgeldige digitale ondertekening.
Koppelingen
Alles vanuit één systeem beschikbaar dankzij goede gegevensuitwisseling via naadloos geïntegreerde koppelingen met andere systemen (ERP, CRM, etc.)
Digitale dossiers
Een volledig digitaal dossier bestaat uit alle documenten, correspondentie en informatie van alle betrokken partijen.
Extranet
Nodig externen uit documenten in te zien, te bewerken, goed te keuren of andere mutaties te verrichten.
Archief digitaliseren
Digitaliseer je archief en vind alles eenvoudig terug dankzij tekstherkenning en beveiliging met metadata.
Eenvoudig alle Office applicaties voorzien van de juiste CRM gegevens
met het CRM van DigiOffice Enterprise
Adressenbeheer
Leg contactpersonen en gegevens als adres, telefoonnummer, e-mail, sociale media en andere kenmerken vast.
Contactmomenten
Houd alle contactmomenten bij in de module acties en leg je gespreksverslagen en andere herinneringen digitaal vast.
Projecten
Koppel projecten, acties, documenten en dossiers aan je relaties en voorzie iedereen in elke projectfase van de juiste informatie.
Donaties
Houd naast de ledenadministratie ook donaties en contributies overzichtelijk bij en waarborg dat iedereen aan de kosten heeft voldaan.
Marketing
Voeg kenmerken toe en maak selecties voor mailings en campagnes naar de contacten uit je relatiebestand. Zo blijf je in beeld.
CRM app
Zoek en vind op je smartphone relaties en personen terug. Bel, sms en e-mail hen of start een routebeschrijving vanuit de mobiele app.
Moeiteloos communiceren vanuit diverse bedrijfsonderdelen met eigen logo’s, certificaten en adresgegevens
met het huisstijlbeheer van DigiOffice Enterprise
Microsoft / Office365
Dynamisch je huisstijl standaard beschikbaar in Outlook, Word, PowerPoint en Excel vanuit één centrale database voor de hele organisatie.
Intelligente tekstblokken
Bouw offertes, contracten, rapporten, algemene voorwaarden of brieven op aan de hand van veelgebruikte, goedgekeurde teksten.
Meertalige ondersteuning
Per taal (Nederlands, Engels, Frans, Duits) hanteer je automatisch de juiste opbouw, aanhef en ondertekening.
Rebranding
Werk na een wijziging van logo,
naam of adres snel en automatisch in de nieuwe huisstijl.
Document Generator
Maak eenvoudig vanuit je
ERP-, HRM- of financiële pakket een document in huisstijl aan.
Standaard documenten
Zorg met een professionele
set documenten voor eenduidige communicatie.
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00