Digitale dossiers

Een volledig digitaal dossier bestaat uit alle documenten, correspondentie en informatie van alle betrokken partijen.

Opbouw en beheer van actueel en compleet digitaal dossier

Digitaal dossier beheer, hoe doe je dat? Hoe zorg je ervoor dat de digitale dossiers in jouw organisatie uniform zijn in opbouw, altijd de meest actuele informatie bevatten en op tijd worden gearchiveerd? Denk aan dossiers in de aangiftepraktijk, bouw-, onderhouds- en opleverdossiers.

Met DigiOffice bouw je een digitaal dossier volledig, overzichtelijk en automatisch op. Alle bestanden zoals brieven, contracten, offertes, e-mails, rapporten, PDF’s, afbeeldingen en tekeningen per dossier gerangschikt. Keurig gekoppeld aan personen, relaties, projecten, afspraken voor relatiebeheer en eventuele andere dossiers.

Workflows & notificaties

Start automatisch taken, werkstromen en notificaties op dossiers voor onderzoek, aanvulling of goedkeuring.

Security & privacy

Altijd veilige en online beschikbaarheid van dossiers. Toegankelijk en beveiligd op basis van rol/functie/groep.

Versiebeheer

Versiebeheer op documenten zorgt ervoor dat een dossier altijd bestaat uit de laatste versies van documenten.

Zoeken en vinden

Zoek en vind alle dossiers en documenten eenvoudig terug. Je kunt een document direct als PDF-preview inzien.

Extranetportaal

Stel bij samenwerking met externen
de toegang tot documenten en dossiers
perfect en veilig in.

Archivering

Geef ingevoerde documenten, dossiers en informatie direct de afgesproken bewaar- en vernietigingstermijn mee.

Zo zet Baker Tilly digitale dossiers in!

In deze whitepaper lees je hoe Baker Tilly digitale dossiers inzet voor de aangiftepraktijk, controle en dienstverlening naar klanten.

Betere samenwerking, serviceverlening en communicatie

Alle belangrijke informatie in één overzichtelijk systeem

Door meerdere bedrijfsprocessen te digitaliseren wordt het nog gemakkelijker om samen te werken, service te verlenen en te communiceren. DigiOffice is een complete suite van applicaties als DMS, huisstijlbeheer en CRM waarmee je dat realiseert. Samen zorgen we ervoor dat jouw organisatie van nog meer waarde is voor je klant.

DigiOffice Software

Software van eigen bodem voor organisaties die stappen vooruit willen maken met digitaal werken.

Over ons

Vertrouw op meer dan 30 jaar kennis en ervaring, korte lijnen en flexibiliteit.

Dit doen wij

We staan voor je klaar met advies, consultancy, trainingen en een servicecenter.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00