Volledige controle over
je documentenbeheer

Met DigiOffice Enterprise heb je één overzichtelijk systeem voor al je documenten en informatiestromen. Geen losse mappen of versnipperde opslag, maar één centrale plek waar processen samenkomen. Dat leidt tot tevreden medewerkers, snellere service en grip op kwaliteit en compliance.

Ontdek de kracht van DigiOffice als document management systeem

Slim in gebruik, betere informatiestructuur en minder ICT-beheer

Met DigiOffice heb je documenten, e-mails, data en acties die relevant zijn overzichtelijk beschikbaar in één centraal systeem. Alles is snel te vinden, te starten, te creëren, samen te gebruiken, vast te leggen en te delen.

DigiOffice stroomlijnt ondersteunende bedrijfsprocessen 24/7. Informatie wordt automatisch vastgelegd, beveiligd en geborgd – volledig volgens je bedrijfsregels. Zo krijg je dankzij betrouwbare registratie van bewijsvoering grip op regelgeving, certificering en kwaliteitsborging.

Altijd en overal actuele informatie op het juiste moment voor de juiste persoon beschikbaar.

Centraal overzicht: altijd de juiste informatie direct binnen handbereik

Wist je dat de hoeveelheid bedrijfsinformatie elke twee jaar verdubbelt?

Dankzij het centrale overzicht in DigiOffice zijn medewerkers gefocust en verdwalen ze niet in losse bestanden of complexe structuren. Ze hebben met DigiOffice snel en eenvoudig de juiste informatie binnen handbereik.

Eenvoudig zoeken en vinden DigiOffice Enterprise

Direct overzicht, direct aan de slag
Met de document management functionaliteiten van DigiOffice hebben medewerkers snel, eenvoudig en volledig toegang tot de benodigde informatie. Het systeem biedt één centraal overzicht, zodat ze gericht en efficiënt kunnen werken.

DigiOffice automatiseert – voor meer gemak, minder fouten en tijdwinst in het dagelijks werk – drie essentiële stappen in documentbeheer:

  • geeft bestandsnaam automatisch mee via bedrijfsregels en metadata
  • slaat documenten automatisch op op de meest geschikte opslaglocatie
  • regelt levenscyclus automatisch voor structuur en data governance
document management functionaliteiten van DigiOffice
Beveiligde informatie met DigiOffice Enterprise

Slimme toegangsbeveiliging, altijd en overal veilig werken
Met slimme beveiligingsregels zorgt DigiOffice dat informatie automatisch beschikbaar is voor de juiste personen – op basis van rol, functie en/of groep. Zo blijft informatie centraal toegankelijk én goed beschermd, waar en wanneer je ook werkt.

DigiOffice integreert naadloos met Microsoft Entra ID (voorheen Azure Active Directory) voor veilig en gebruiksvriendelijk identiteits- en toegangsbeheer. Dankzij Single Sign-On, MFA en voorwaardelijke toegang is samenwerken – ook met externen – altijd gecontroleerd én eenvoudig geregeld

Slimme toegangsbeveiliging, altijd en overal veilig werken
Workflow met DigiOffice Enterprise

Workflowmanagement, versnelt én versterkt processen
Bespaar tijd en creëer structuur door bedrijfsprocessen te digitaliseren en automatiseren met workflows in DigiOffice. Zo werk je slimmer, uniformer én volledig in lijn met bedrijfsregels en wet- en regelgeving.

DigiOffice ondersteunt procesoptimalisatie met krachtige workflowfunctionaliteiten:

  • biedt tools om processen efficiënt te organiseren en te volgen
  • zorgt voor uniforme werkwijzen en kortere doorlooptijden
  • inzetbaar op vaste objecten zoals relatie, contactpersoon, project en dossier, én op eigen, toegevoegde bedrijfsspecifieke objecten
Workflowmanagement DigiOffice DMS

Ontdek hoe je overzicht en controle krijgt over je documenten en informatiestromen

Versiebeheer met DigiOffice Enterprise

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste versie en werk op elk moment efficiënt samen.

Projectbeheer

Bewaak de kwaliteit van je pro- jecten en behoud het overzicht van opstart tot afronding.

Dossierbeheer

Volledige controle over je dos- siers, automatiseer het beheer met acties en werkstromen.

Digitale ondertekening

Rechtsgeldig digitaal onderte- kenen door interne of externe personen via elk (mobiel) device.

Retentiebeheer

Regel automatisch de minimale of maximale bewaartermijn van je documenten en contracten.

Vellig samenwerken met DigiOffice Enterprise

Optimaal samenwerken

Maak informatie veilig toeganke- lijk voor optimale samenwerking met externe relaties.

AI-functies DigiOffice

Praktische AI-functies, slim geïntegreerd in DigiOffice

Stel een vraag en ontvang direct een gericht antwoord van de DigiOffice Assistent die geïntegreerd is in het centrale, vernieuwde dashboard.

Bekijk razendsnel de inhoud van een document via een automatische samenvatting, zonder het bestand te openen.

AI-functie voegt trefwoorden automatisch toe aan beeldmateriaal zodat afbeeldingen op diverse manieren direct vindbaar zijn binnen het systeem.

Samenwerken aan succes

Persoonlijk en dichtbij
Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen sterker
Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem
In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Succesverhalen: digitalisering in de praktijk

whitepaper DigiOffice - DC Vastgoed

Baker Tilly

Slimmer en uniform samenwerken

Met 13 vestigingen zocht Baker Tilly naar een DMS dat efficiënt documentbeheer en samenwerking mogelijk maakte. DigiOffice bood de oplossing: standaardisering, geautomatiseerde workflows en een centrale opslag. Het resultaat? Een gestroomlijnde werkwijze en meer focus op klanten.

whitepaper DigiOffice - Pala Group

Pala Group

Gestroomlijnd digitaal verkoopproces

Als automotive groep met meerdere dealerbedrijven had Pala Group behoefte aan structuur en efficiëntie. DigiOffice bracht alle documenten en workflows samen in één centraal systeem. Het verkoopproces verloopt nu sneller, zonder zoekwerk of dubbele invoer, met 50% tijdswinst.

whitepaper DigiOffice - Burgland Bouw

Dijkhof Bouw

Grip op bedrijfsvoering door digitalisering

Dijkhof Bouw koppelt AFAS ERP met DigiOffice DMS en creëert zo een gestroomlijnd proces voor offerte- en projectbeheer. Met één dashboard hebben ze direct inzicht in alle lopende projecten, waardoor ze nauwkeuriger kunnen plannen, bijsturen en transparanter werken.

Complete digitale werkplek ondersteunt jou slim in je werk

Naast automatisch documentbeheer zorgt DigiOffice er ook voor dat de huisstijl van jouw organisatie moeiteloos wordt toegepast in alles wat je naar buiten communiceert.

Huisstijl automatisch in alle documenten

Huisstijl automatisch in alle documenten

DigiOffice borgt je huisstijl – zonder handmatige handelingen – volledig in documenten, e-mails en presentaties. Werken in de juiste branding wordt zo vanzelfsprekend, ook binnen Microsoft 365-applicaties zoals Outlook, Word, PowerPoint en Excel. Zo heb je een herkenbare en professionele uitstraling in álle communicatie.

DigiOffice automatiseert de toepassing van je huisstijl op elk niveau:

  • voorziet documenten vanuit Word of PowerPoint automatisch van de juiste sjablonen en opmaak
  • zorgt via de DocumentGenerator dat ook output uit ERP-, HRM- en andere systemen altijd voldoet aan je visuele identiteit
  • past wijzigingen in logo, adresgegevens of merknamen centraal aan – met directe doorwerking in alle communicatie

Zo werk je professioneel, herkenbaar en eenduidig – elke dag opnieuw.

 Deze organisaties vertrouwen op DigiOffice Enterprise:

Integraties, delen en samenwerken

DigiOffice stroomlijnt document- en informatiestromen vanuit Microsoft 365, Teams, SharePoint en andere platformen, volledig geïntegreerd in één digitale werkplek. Slimme koppelingen en API’s voorkomen dubbele invoer, zo werk je efficiënter en altijd met actuele informatie.

Microsoft 365

Werk altijd met actuele informatie en documenten via de DigiOffice voor Office add-ins in je Microsoft 365-omgeving. Documenten zijn automatisch voorzien van de juiste huisstijl.

Microsoft Teams

Centraal document- en informatiebeheer door DigiOffice maakt informatie ook in elke teamsite beter vindbaar, sneller gedeeld en veiliger opgeslagen, zonder dat je Teams hoeft te verlaten

SharePoint (online)

Sla documenten en informatie automatisch en veilig op met metadata. Direct in het juis- te projectportaal, site of bibliotheek binnen SharePoint (online). Zo creëer je overzicht en structuur in elk project of dossier.

ERP en andere platformen en applicaties

Integreer DigiOffice met je favoriete platformen zoals 4PS, AFAS, Fobis, Relatics, Mailplus of VISMA | PinkWeb. Dankzij deze integraties slaat DigiOffice documenten en data die aan ERP-objecten of andere systemen zijn gekoppeld, automatisch op de juiste plek op. Dit zorgt voor complete en toegankelijke dossiers voor projecten, relaties en stakeholders.

Werk efficiënter met volledige grip op documenten en informatiestromen

Eén platform voor grip op processen, documenten én informatie

Met DigiOffice werk je in één overzichtelijk systeem dat processen, documenten en informatie samenbrengt.
Van de corporate identity tot documentbeheer en van relatiebeheer tot geautomatiseerde werkstromen – je houdt grip, verhoogt de efficiëntie en waarborgt nauwkeurigheid.

  • Huisstijl documentcreatie uit ERP & systemen
  • Slimme zoekfuncties en filters
  • Automatische naamgeving, opslag & beveiliging
  • AI & slimme tekstblokken
  • Add-ins voor huisstijl in Microsoft 365
  • Standaarddocumenten voor nauwkeurigheid
  • Tekstwizards & blokken voor standaardisatie
  • Automatische werkstromen voor borging
  • Versiebeheer voor actuele informatie
  • Traceerbare & inzichtelijke document lifecycle
  • Efficiënter IT-beheer met automatisering
  • Ondersteuning van Azure Blob & SharePoint
  • Automatische structuur in SharePoint & Azure Blob
  • Automatische beveiliging & toegangsbeheer
  • Entra ID voor centraal rechtenbeheer

Samen succesvoller met DigiOffice

Meer dan 35 jaar ervaring
Ruim 35 jaar van groei, ontwikkeling en ervaring. Jaren waarin we de ontwikkelingen in het informatielandschap op de voet volgden en blijven volgen om het verschil te maken voor onze klanten.

Development
DigiOffice is een 100% Nederlands product. Alles bedenken, ontwerpen, coderen en testen we op het kantoor in Woerden. Nieuwe ontwikkelingen maken we op basis van visie én vragen van klanten.

Consultancy
Efficiënt en effectief software implementeren op basis van onze bewezen best practices: onze projectleiders en consultants staan voor je klaar!

Training
Ervaar de gebruiksvriendelijkheid van DigiOffice in de praktijk: leer samen met je collega’s de mogelijkheden van DigiOffice kennen in een praktijkgerichte training.

ServiceCenter
Binnen kantooruren krijg je ondersteuning en support door specialisten. Eén aanspreekpunt voor al je helpdeskvragen over DigiOffice.

Ralf Benschop
Sales manager

Tilly Koot
Progammeur

Erwin Claessens
Projectleider

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00