Beheer veilig en slim relaties, correspondentie en kwaliteit

DigiOffice biedt je een up-to-date backoffice voor optimale dienstverlening aan relaties en ondersteuning van collega’s.

Veilige grip op al je informatie- en documentstromen

DigiOffice is een complete suite van applicaties met DMS, CRM en huisstijlbeheer: voor je digitale goedkeuringsprocessen, kwaliteitsmanagement, veilige informatievoorziening, optimaal vergaderen en meer.

Succesvol samenwerken

Werk succesvol samen door snel en zorgvuldig de juiste informatie beschikbaar te hebben voor collega’s.

Grip op informatie

Maak je bedrijf efficiënter door je bedrijfsprocessen te optimaliseren én te automatiseren.

Tevreden relaties

Gebruik up to date informatie in het voordeel van de serviceverlening naar je relaties. Met oog voor de AVG.

Dit zeggen klanten van DigiOffice

Kröller-Müller Museum

“Wij leggen alle documenten over het museum, de kunstobjecten, de kunstenaars en de correspondentie met relaties secuur vast in DigiOffice. Voor nu én de toekomst.”

Sanquin

“Sanquin beheert al 20 jaar veilig de gegevens van relaties en de ongeveer 400.000 donors op één centrale plek, in DigiOffice. Huisstijlbeheer zorgt voor professionele communicatie.”

Oorlogsgravenstichting

“Wij werken dagelijks met privacygevoelige informatie van Nederlandse oorlogsslachtoffers. Dat hebben we in DigiOffice goed afgeschermd per rol en functie van een medewerker.”

Whitepaper DMS Steunpilaar

Een DMS is een effectieve steunpilaar in bedrijfsprocessen. Deze whitepaper beschrijft via praktische voorbeelden zoals documentbeheer, e-mailmanagement, versiebeheer en contractmanagement hoe digitaal informatiemanagement jouw organisatie efficiënter maakt.

Beheer veilig en slim relaties, correspondentie en kwaliteit

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Huisstijlbeheer

Een professionele uitstraling dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en intelligente tekstblokken.

Security & privacy

Je informatie altijd automatisch
toegankelijk en beveiligd op basis
van rol/functie/groep.

Actuele relatiegegevens

Relatiegegevens op één centrale plek invoeren, raadplegen en wijzigen.

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste
versie. Werk op elk moment, vanaf elk
device en elke locatie efficiënt samen.

Zoeken en vinden

Vind snel en eenvoudig
al je documenten, e-mails en
informatie terug.

Kwaliteitsmanagement

Borg, publiceer en beheer kwaliteitsdocumenten centraal en beschik altijd over up-to-date publicaties en informatie.

Personeelsdossier

Beheer veilig en optimaal alle personeelsdocumenten. Van sollicitatie en contract tot opleiding en uitdiensttreding.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door het automatisch
starten van werkstromen en taken
aan je collega’s of externen.

Contractbeheer

Controle over offertes, contracten, afspraken en opzegtermijnen.

Waar moet je op letten bij het kiezen van een DMS?

Het selectietraject voor een document management systeem brengt veel teweeg. Je wilt de juiste keuze maken voor jouw organisatie, gericht op de toekomst. In de DMS Selectie toolbox vind je diverse middelen om je bij de selectie te helpen.

Werk altijd met een up-to-date backoffice

Voor optimale serviceverlening naar relaties én ondersteuning van collega’s

Samen met DigiOffice bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever maken.

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00