Grip op informatie, efficiëntie, tevreden klanten en professionaliteit
Voldoe aan wensen van de klant, regelgeving en eisen van de branche.
DigiOffice Enterprise biedt zakelijke dienstverleners opties om nog betere resultaten te realiseren voor je bedrijf én je klant.
DigiOffice Enterprise stroomlijnt structuur en vermindert de administratieve werklast.
Dossiers, documenten, relaties en regelgeving slimmer managen
Ben je actief in de accountancy, juridische sector, administratie of financiële sector? Ontdek hoe DigiOffice Enterprise je helpt om financiële gegevens te organiseren en beveiligen in dossiers. Naleving van regelgeving wordt moeiteloos dankzij automatische documentclassificatie. Ook tijdige rapportage, verbeterde klantcommunicatie en naadloze applicatie integratie is mogelijk. Beheers risico’s, bevorder personeelssamenwerking en waarborg kwaliteitscontrole. Vereenvoudig prijsstelling en goedkeuring van facturen voor tijdige betalingen. Kortom: optimaliseer jouw zakelijke processen met DigiOffice Enterprise.
Actueel gegevensbeheer op één centrale plek
Bij Baker Tilly komt dubbele data invoer niet voor door de integratie van DigiOffice en andere applicaties. Dit scheelt fouten en spaart tijd.
Tevreden klanten, enorme tijdwinst en betere service
Pala Group heeft met DigiOffice een gestroomlijnd digitaal verkoopproces gerealiseerd dat 50% tijdsbesparing heeft opgeleverd.
Professionaliteit in documenten en communicatie
VNV zorgt met huisstijlbeheer, CRM en DMS van DigiOffice onder meer voor professionaliteit in alle documenten en communicatie.
Beter en efficiënter service verlenen
DigiOffice Enterprise biedt zakelijk dienstverleners de structuur en het gemak van efficiënte dossiervorming, effectief gegevensbeheer, tijdige rapportage, optimalisatie van administratieve processen en transparante communicatie. Een krachtig platform met tools om nog betere resultaten te realiseren voor klanten én de onderneming.
Beschik 24/7 over de juiste versie van documenten en werk vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen. Werk slimmer digitaal en krijg sneller toegang tot de juiste informatie. Dat levert je dagelijks veel tijdwinst op. Houd controle over dossiers, contracten, afspraken en deadlines. Blijf up-to-date na veranderde financiële, juridische en fiscale regelgeving. DigiOffice Enterprise DMS ondersteunt naleving door het automatisch labelen en classificeren van documenten.
Succesfactoren voor een geslaagde DMS implementatie.
Baker Tilly, één van de bekendste accountancy kantoren, zag de implementatie van DigiOffice als meer dan het simpelweg installeren van nieuwe software. Er was sprake van organisatieverandering en dat proces moesten ze goed managen. Hoe je dat succesvol doet, lees je in deze whitepaper
Slimmer samenwerken en communiceren
Gemakkelijk samenwerken vraagt om een goede digitale infrastructuur. Daarom beschik je in DigiOffice bijvoorbeeld over integraties met Microsoft Teams en SharePoint Online. Dit draagt positief bij aan het gemak waarmee alle medewerkers tijdens het volledige proces documenten kunnen delen, vinden, toevoegen, wijzigen en er aan samenwerken. Beheers risico’s door de toegang tot gevoelige documenten en gegevens te beperken tot geautoriseerde gebruikers.
Het maken, beheren en beveiligen van financiële gegevens, juridische stukken, adviezen of andere zakelijke documenten is cruciaal voor jouw succes. Daarin werk je samen met collega’s, klanten en opdrachtgevers. DigiOffice document management software helpt je met optimaal informatiemanagement. In een uitgebreide Extranet omgeving kun je via werkstromen taken (laten) afhandelen en samenwerken aan documenten. Met handige herinneringen en workflows voorkom je vertragingen bij het indienen van belangrijke rapportages en documenten, belastingaangiften en jaarrekeningen. Ook is het verkrijgen van een rechtsgeldige digitale handtekening of goedkeuring een peulenschil.
Professionaliteit in documenten en e-mails
Met DigiOffice Enterprise hebben documenten, e-mails en presentaties van je bedrijf altijd een professionele uitstraling dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en standaard tekstblokken. Zo presenteer je jouw financiële rapporten, adviezen, juridische stukken en communicatie op een uniforme manier. Dit werkt in Microsoft Office applicaties en naar omliggende software systemen. Elk document of e-mail is daarmee altijd voorzien van de corporate identity van jouw bedrijf!
Waar moet je op letten bij het kiezen van een DMS?
Het selectietraject voor een document management systeem brengt veel teweeg. Je wilt de juiste keuze maken voor jouw organisatie, gericht op de toekomst. In de DMS Selectie toolbox vind je diverse middelen om je bij de selectie te helpen.
Uitgebreide API-structuur
DigiOffice kan integraties aangaan met andere software applicaties. Voor zakelijk dienstverleners zijn bijvoorbeeld koppelingen gemaakt met AFAS, ValidSign en Visma PinkWeb. Een uitgebreide API-structuur maakt dat mogelijk. DigiOffice Enterprise kun je daarmee als het hart van je organisatie zien. Meer hierover lees je op deze pagina.
Voor DigiOffice Enterprise is document management core business
Beter service verlenen, communiceren en samenwerken
Workflows & notificaties
Bespaar tijd door het automatisch
starten van werkstromen en taken
aan je collega’s of externen.
Dossierbeheer
Volledige controle over, je dossiers, automatiseer het beheer met acties en werkstromen.
Actuele relatiegegevens
Relatiegegevens op één
centrale plek invoeren,
raadplegen en wijzigen.
Zoeken en vinden
Vind snel en eenvoudig
al je documenten, e-mails en
informatie terug.
Versiebeheer
Beschik 24/7 over de juiste
versie. Werk op elk moment, vanaf elk
device en elke locatie efficiënt samen.
Huisstijlbeheer
Zorg voor een professionele uitstraling
dankzij (automatisch) huisstijlbeheer
en standaard tekstblokken.
Beveiliging & privacy
Je informatie altijd automatisch
toegankelijk en beveiligd op basis
van rol/functie/groep.
Contractbeheer
Controle over offertes,
contracten, afspraken en
opzegtermijnen.
Koppelingen
Alles vanuit één systeem beschikbaar, dankzij goede gegevensuitwisseling via naadloos geïntegreerde koppelingen met andere systemen (ERP, CRM, etc.)
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00