Slimmer contracten, documenten en communicatie beheren

Voldoe aan regelgeving van overheid en eisen van de markt.

DigiOffice biedt zakelijke dienstverleners opties om nog betere resultaten te realiseren voor je bedrijf én je klant.

DigiOffice stroomlijnt structuur en vermindert de administratieve werklast

Alle informatie- en documentstromen van je organisatie in efficiënte digitale processen: DigiOffice is een complete suite van applicaties met DMS, CRM en huisstijl.

Uniform werken

Slimmer digitaal werken en sneller de juiste informatie beschikbaar hebben levert je dagelijks veel tijdswinst op.

Grip op informatie

Maak je bedrijf efficiënter door je bedrijfsprocessen te optimaliseren én te automatiseren.

Tevreden klanten

Maak optimaal gebruik van informatie in het voordeel van de klant en verminder je kosten.

Dit zeggen klanten van DigiOffice

Baker Tilly

“De koppeling tussen DigiOffice en andere applicaties zorgt ervoor dat informatie op één centrale plek wordt beheerd. Dat voorkomt dubbele data invoer, scheelt fouten en spaart tijd.”

Ontdek meer over:

Reggeborgh

“Digitale en centrale beschikbaarheid van contracten, overeenkomsten en rapportages werkt fijn voor medewerkers en scheelt tijd en geld.”

Ontdek meer over:

Group van Loon

“DigiOffice is breed inzetbaar. Op één centrale plek verwerken we documenten zoals facturen, klachten, ISO-documenten enzovoort. Dit maakt sturen op data mogelijk.”

Ontdek meer over:

Slimmer samenwerken en één uniforme werkwijze voor Baker Tilly

Het document management systeem (DMS) was end-of-life en aan vervanging toe. Lees in deze whitepaper hoe Baker Tilly deze kans op slimmer samenwerken greep om zaken te verbeteren.

Beter service verlenen, communiceren en samenwerken

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Contractbeheer

Controle over offertes,
contracten, afspraken en
opzegtermijnen.

Actuele relatiegegevens

Relatiegegevens op één
centrale plek invoeren,
raadplegen en wijzigen.

Zoeken en vinden

Vind snel en eenvoudig
al je documenten, e-mails en
informatie terug.

Versiebeheer

Beschik 24/7 over de juiste
versie. Werk op elk moment, vanaf elk
device en elke locatie efficiënt samen.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door het automatisch
starten van werkstromen en taken
aan je collega’s of externen.

Huisstijlbeheer

Zorg voor een professionele uitstraling
dankzij (automatisch) huisstijlbeheer
en standaard tekstblokken.

Waar moet je op letten bij het kiezen van een DMS?

Het selectietraject voor een document management systeem brengt veel teweeg. Je wilt de juiste keuze maken voor jouw organisatie, gericht op de toekomst. In de DMS Selectie toolbox vind je diverse middelen om je bij de selectie te helpen.

Voldoe aan eisen van de markt en regelgeving van de overheid

Contracten, documenten, relaties en dossiers slimmer managen

Samen met DigiOffice bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever maken. Slimmer digitaal werken, slimmer digitaal samenwerken.

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00