Zoeken en vinden
Data snel beschikbaar hebben? Zoek en vind alle contracten, e-mails, correspondentie, data en informatie van je organisatie altijd eenvoudig terug op relaties, personen, projecten en dossiers.
Alle belangrijke informatie en data 24/7 online beschikbaar
Gemiddeld bestaat ongeveer 20% van je werktijd uit administratieve taken. Dat percentage is nog hoger als je data en informatie slecht kunt vinden. Data beschikbaar hebben, kan slimmer en gebruiksvriendelijker. Met DigiOffice sla je contracten, e-mails, correspondentie, data en informatie direct automatisch, centraal en veilig op.
DigiOffice weet wie een document heeft gemaakt en bepaalt op basis van gegevens (metadata) de opslaglocatie en de beveiliging. Hierdoor is het later op bijvoorbeeld relaties, projecten of dossiers eenvoudig te vinden voor bevoegden. Alle belangrijke informatie en data heb je zo 24/7 online beschikbaar.
Actuele relatiegegevens
Relatiegegevens op één
centrale plek invoeren,
raadplegen en wijzigen.
Beveiliging & privacy
Informatie altijd automatisch
toegankelijk en beveiligd op
basis van rol/functie/groep.
Contractbeheer
Controle over offertes,
contracten, afspraken en
opzegtermijnen.
Workflows & notificaties
aan je collega’s of externen.
Versiebeheer
Documentcreatie
Document management: schep orde in de chaos!
Het is ons allemaal wel eens overkomen: een cruciaal document dat zoek is geraakt, op een cruciaal tijdstip. Hoe ontstaat dit, en…hoe voorkom je dit in de toekomst?.
Betere service verlenen en prettiger (samen) werken
Met DigiOffice heb je alle belangrijke documenten, e-mails en informatie in één overzichtelijk systeem. Zo heb je via slim documentbeheer altijd de meest actuele informatie paraat. Samen zorgen we ervoor dat je nog betere service kunt verlenen, prettiger werkt én samenwerkt.
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00