DigiOffice software voor digitaal werken en ondernemen
Alle belangrijke informatie in één overzichtelijk systeem
DigiOffice software biedt je alle elementen om nog beter en eenvoudiger digitaal (samen) te werken en je bedrijfsvoering te optimaliseren. Documentbeheer (DMS), relatiebeheer (CRM) en huisstijlbeheer maken dat jij meer tijd hebt voor je kerntaken: kwaliteit leveren, service verlenen en van meerwaarde zijn voor je relaties.
DMS documentbeheer
Document Management biedt je overzicht, structuur en controle in de verschillende document- en informatiestromen.
CRM relatiebeheer
Centrale vastlegging van relatiegegevens en contactpersonen voor je documentbeheer verhoogt je klantwaarde.
Al je documenten in één systeem
Bekijk in deze video wat efficiënt en effectief informatiebeheer met DigiOffice inhoudt.
DigiOffice & SharePoint
Benieuwd hoe je makkelijker werkt in SharePoint door DigiOffice?
Productoverview
Op de productoverview van DigiOffice zie je alle bouwstenen die het bevat.
Over ons
Je kunt vertrouwen op meer dan 30 kennis en ervaring in ICT.
Samen slimmer digitaal werken
Persoonlijk en dichtbij
Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.
Samen Sterker
Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.
Software van eigen bodem
In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00