DigiOffice software voor digitaal werken en ondernemen

Efficiënter en gemakkelijker digitaal werken bereik je met grip op data, informatie en je bedrijfsidentiteit.

Alle belangrijke informatie in één overzichtelijk systeem

DigiOffice software biedt je alle elementen om nog beter en eenvoudiger digitaal (samen) te werken en je bedrijfsvoering te optimaliseren. Documentbeheer (DMS), relatiebeheer (CRM) en huisstijlbeheer maken dat jij meer tijd hebt voor je kerntaken: kwaliteit leveren, service verlenen en van meerwaarde zijn voor je relaties.

DMS documentbeheer

Document Management biedt je overzicht, structuur en controle in de verschillende document- en informatiestromen.

CRM relatiebeheer

Centrale vastlegging van relatiegegevens en contactpersonen voor je documentbeheer verhoogt je klantwaarde.

Huisstijlbeheer

Zorgt ervoor dat relaties altijd de juiste professionele uitstraling ervaren in je correspondentie en contact met hen.

Al je documenten in één systeem

Bekijk in deze video wat efficiënt en effectief informatiebeheer met DigiOffice inhoudt.

DigiOffice & SharePoint

Benieuwd hoe je makkelijker werkt in SharePoint door DigiOffice?

Productoverview

Op de productoverview van DigiOffice zie je alle bouwstenen die het bevat.

Over ons

Je kunt vertrouwen op meer dan 30 kennis en ervaring in ICT.

Samen slimmer digitaal werken

Met DigiOffice maak je je bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en toekomstgericht. Samen halen we meer rendement uit je digitale werkomgeving, iedere dag opnieuw.

Persoonlijk en dichtbij

Snelle hulp bij vragen en meldingen, bij DigiOffice zijn de lijnen kort.

Samen Sterker

Jouw digitale werkomgeving: vandaag samenwerken aan de uitdagingen van morgen.

Software van eigen bodem

In eigen huis ontwikkeld, voor en in samenwerking met klanten.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00