Digitaal werken is de toekomst

Je voorbereiden op de digitale toekomst is voor veel organisaties een uitdaging. Nieuwe technologieën vragen om een nieuwe manier van werken en zélfs van denken, namelijk: hoe zet je de digitalisering om in het voordeel van de klant?

De hoeveelheid informatie groeit elke seconde…

Houdt grip op informatie, waar en wanneer je wilt.

Document Management oplossingen helpen bedrijven hun informatieprocessen te automatiseren en onnodige kosten te verminderen. Dankzij één centraal informatiesysteem op een veilige omgeving, baseren deze bedrijven hun beslissingen op één waarheid en kunnen zij klanten beter bedienen.
Altijd en overal. Zelfs als die informatie de komende jaren verdubbelt.

Wil je weten hoe DigiOffice helpt digitaal te werken?

Digitaal werken

Alle belangrijke documenten in één overzichtelijk systeem

Document Management biedt overzicht en inzicht in de verschillende informatiestromen. En dat is rand voorwaardelijk voor het transformeren van bedrijfsprocessen, zodat jouw organisatie naadloos aansluit op de behoeften van de klant. Nu én in de toekomst.

Documentbeheer

Automatiseer en optimaliseer je informatiestromen en verminder onnodige kosten dankzij één centraal DMS.

Relatiebeheer

Een optimale klantrelatie en efficiënt (samen)werken doordat je altijd de belangrijkste CRM-informatie centraal beschikbaar hebt.

Versiebeheer

24/7 beschikbaarheid van de juiste versie. Werk op elk moment, vanaf elk device en elke locatie efficiënt samen.

Zoeken en vinden

Vind snel en eenvoudig al je documenten, e-mails en informatie terug.

Dossierbeheer

Ervaar volledige controle over je dossiers en automatiseer het beheer met acties en werkstromen.

Huisstijlbeheer

Zorg voor een professionele uitstraling dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en standaard tekstblokken.

Workflows & notificaties

Bespaar tijd door het automatisch starten van werkstromen en taken aan je collega’s of externen.

Projecten

Voorzie iedereen in elke projectfase veilig van actuele informatie en de juiste documenten. Borg zo de kwaliteit van je project.

Beveiliging & privacy

Je informatie altijd veilig in- en extern uitwisselen dankzij beveiliging op basis van rol/functie/groep.

Meer info over DigiOffice?

Ontdek de toegevoegde waarde van een documenten management systeem voor jouw organisatie.

Grip op je digitale bedrijfsprocessen

DigiOffice zorgt voor meer efficiëntie en structuur binnen je bedrijfsvoering.

DigiOffice is een complete suite van applicaties waarin DMS, CRM en huisstijlbeheer zorgen voor efficiënte digitale processen van alle document- en informatiestromen van een organisatie.

DMS

Grip op informatie
Maak optimaal gebruik van informatie in het voordeel van de klant dankzij één centraal informatiesysteem.

CRM

Beheer van relaties
Speel op het juiste moment in op de behoeften van de klant dankzij actueel en compleet relatiebeheer.

Huisstijlbeheer

Professionaliseer je uitstraling
Kies voor uniformiteit en voorzie al je documenten automatisch van de juiste huisstijl en/of tekstblokken.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00